loga

Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

 

 

 

Modelování v grafických aplikacích

 

Martin Němec

 

Studijní text [pdf]

 

Animace

Modelování skleničky [swf]

Blueprinty, zrcadlení [swf]

Armatury [swf]

Kapaliny [swf]

Modelování trávy [swf]

Modelování vlasů [swf]

Klíčové snímky a animační křivky [swf]

Nastavení world [swf]

Simulace látek [swf]

Fyzika vítr [swf]

Simulace kouře [swf]

Materiály a textury v Cycles [swf]

Materiály UV textury [swf]

Materiály sklo [swf]

Materiály klonování [swf]

Kamera tracking [swf]

 

Videa

Modelování domu [swf]

Modelování trávy [swf]

Modelování ruky (armatura) [swf], výsledné video [avi]

Modelování poharu [swf]

Padající figurka [avi]

Simulace kapaliny [avi]

 

Instalace Adobe Reader

 


Zpracováno za podpory projektu ESF Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
CZ.1.07/2.2.00/07.0339 Personalizace výuky prostřednictvím e-learningu